4 greseli pe care le faci in sala de fitness!

Daca mergi de mult timp la sala, cu siguranta ti-ai format un anumit program si parca nici nu mai ai timp pentru tine si nici nu se mai vede nici o imbunatatire.

Insa, pentru a efectua un program de fitness corect la sala, trebuie sa ai grija la unele etape si sa respecti intocmai instructiunile pe care antrenorul ti le ofera.

Iata 4 greseli pe care le faci in sala de fitness, si pe carea ar trebui sa incepi sa le eviti, astfel obinand rezultate mult mai bune!

 

Incalzirea este foarte importanta

 

O incalzire corect executata trebuie sa iti puna in miscare fiecare muschiulet, asa ca nu o face doar de dragul de a face incalzirea. Trebuie sa te gandesti ca numai asa muschii vor fi apti pentru exercitiile ce urmeaza.

De aceea, este recomandat ca inaintea seriilor de abdome, flotari, genuflexiuni etc, sa te incalzesti cu cateva exercitii de acest gen.

 

Atentie la halterele pe care le folosesti!

 

Este inutil sa faci doar 3 serii de repetari cu haltere de 500 de grame. Nu vei avea rezultate prea rapide, sau poate chiar asta te va determina sa renunti la acest exercitiu.

Muschi mainilor trebuie sa fie delicati, insa usor definti la femei. De aceea, pentru a creste eficacitatea programului tau de la sala, incearca ca de acum inainte sa folosesti haltere mai maricele (aprox 1,5-2 kg).

Iar in momentul in care trupul tau se va obisnui cu aceasta greutate, poti trece la haltere mai grele.

 

Corpul tau este prezent in sala de fitness, insa mintea ta este altundeva

 

Da, corect, atunci cand treci prin situatii de plictiseala sau pur si simplu rutina, incerci totul astfel incat sedinta a treaca mai repede. Insa gandete-te ca tot ceea ce faci, faci ca tu sa arati bine, tu sa te simti fericita si implinita avand corpul mult visat.

De aceea, lasa la o parte mesajele, what`s app-ul si incearca sa te concentrezi. Poti asculta o muzica relaxanta in casti.

 

Pentru tine, sedinta de fitness a devenit o rutina

 

Gandeste-te atunci cand mergi la sala ca mergi pentru a iti face tie si corpului tau pe plac, pentru a te rasfata. Si toate stim, ca fara putin efort, nu putem realiza nimic.

Daca lucrezi mult la aparate, este posibil deja sa te fi plictisit.

Afla daca ai depasit nivelul aparatelor, incercand sa ridici greutati de la sol si sa iti ridici propria greutate.