5 gustari sanatoase de mancat dupa antrenament

Daca esti una dintre persoanele care a profitat de carantina pentru a relua miscarea, cu siguranta ai inceput prin a cumpara online cea mai buna tinuta athleisure pentru a fi confortabil in timpul antrenamentelor, apoi a venit cautarea celor mai buni antrenori pe YouTube sau a rutinelor sustinute de tine. preferatele celebritatilor si, in sfarsit, ai inceput sa cauti o multime de sfaturi nutritionale. Si este ca oricare ar fi rutina de exercitii pe care ai adoptat-o, este un fapt ca alimentatia este un complement cheie pentru a obtine rezultatele pe care le doresti.

Probabil ca acordati o atentie deosebita alimentelor pe care le consumati inainte de a face miscare pentru a va asigura ca corpul dumneavoastra este plin de energie si functioneaza optim. Cu toate acestea, gustarea ta dupa antrenament este la fel de importanta, deoarece corpul tau are nevoie sa reinnoiasca mineralele pierdute prin transpiratie si substantele nutritive pentru a regenera muschii obositi.

Ce sa mananci dupa efort?

In mod ideal, atunci cand termini antrenamentul, alege o combinatie buna de macronutrienti: carbohidrati care sa-ti ofere energie, proteine ​​care sunt esentiale pentru muschii puternici si grasimi de inalta calitate. Aceste alimente vor ajuta la scaderea defalcarii proteinelor musculare, la cresterea masei musculare, la restabilirea rezervelor de glicogen si la accelerarea recuperarii corpului.

Calendarul conteaza

Expertii recomanda consumul unei combinatii de carbohidrati si proteine ​​cat mai curand posibil dupa antrenament, deoarece capacitatea organismului de a reconstrui glicogenul si proteinele creste in primele 45 de minute dupa antrenament. Cel mai bine este sa nu lasi sa treaca mai mult de doua ore.

Gustari dupa antrenament

Desi exista o multime de shake-uri pe care le poti lua dupa antrenament, sunt zile in care organismul cere ceva diferit. Iata cinci idei de gustari sanatoase care va vor ajuta corpul sa se refaca dupa exercitii fizice si vor contribui la rezultate mai bune.

1. Banana cu unt de arahide

O banana cu o lingura sau doua de unt de arahide pur iti va oferi carbohidrati, potasiu, magneziu, proteine ​​si grasimi esentiale. Asigurati-va ca untul de arahide nu are aditivi precum zaharul sau uleiul de palmier. De asemenea, il poti transforma intr-un smoothie delicios!

2. Paine prajita cu avocado si ou

Aceasta gustare este foarte usor de pregatit si iti ofera tot ce are nevoie organismul tau pentru a se recupera. Tu alegi daca preferi oul fiert tare, zdrobit sau omleta, important este sa-l ai in amestec astfel incat sa fie sursa ta de proteine.

3. Iaurt grecesc cu fructe rosii si granola

Este optiunea perfecta pentru zilele in care te grabesti. Iaurtul grecesc este bogat in proteine, in timp ce fructele de padure sunt sarace in calorii si bogate in antioxidanti.

Nu rata

Pe acelasi subiect